středa 24. července 2013

Z vašich dopisů

23.7.2013
Hare Krišna,
v neděli jsem byl v Praze na indickém festivalu na který mě upozornil váš stoupenec. Byl to úžasný, hlavně duchovní zážitek a tak bych chtěl poznat více.
Zakoupil jsem si nějaké knihy a také výborné jídlo ve vašem stánku. Nejdříve bych chtěl přejít na vegetariánskou stravu, což nebude problém, protože maso už delší čas skoro nejím, jen zcela vyjímečně rybu.
Mimo jiné jsem si koupil chleba, placky z červené řepy, kokosové a jiné sladkosti.
Prosil bych jesli by jste mě nemohli poslat recept na karobové kuličky, prodávaly se za 10,- kus a na ty řepné placky (kofty).
Sice jsem se na to ptal ale cestou domů jsem vše zapoměl.
Děkuji za odpověď a 4.8. bych se snad přijel podívat na farmu a potom určitě do Trutnova na Open Air Festival, kde ve vašem stanu trávím většinu času.
Stanislav