čtvrtek 13. prosince 2012

Z vašich dopisů...


11.12.2012

Zdravím,

většinou v rychlém rytmu velkoměsta chodím s hlavou sklopenou a nevnímám moc okolí. Když mne někdo osloví, tak se jen usměji a jdu dál. Včera mne ale na Karlově náměstí oslovila moc milá a sympatická slečna, která mne svým úsměvem donutila se zastavit, vyndat sluchátka z uší a vnímat co mi říká. Za dobrovolný příspěvek jsem obdržela Vaše Krišnodvorské kokosky, které byly neuvěřitelně dobré! Nejenže jsem si výtečně pochutnala, ale ona slečna mi svým velmi milým úsměvem vylepšila celý den. Je fajn, že jsou tací lidé, co dokáží svým úsměvem v lidech rozsvítit slunce v duši :-)

Milena

----------------------------

4.12.2012

Dneska jsem si v Praze na Andělu zakoupila Vaše kokosky a musím říct, že jsou opravdu výborné.

Lenka