pátek 12. října 2012

Z vašich dopisů

3.10.2012

Dobrý den,

chtěla bych se zeptat, zda bude možné zakoupit na vašem internetovém obchodu výborné Krišnodvorské kokosky? :-) Já si je právě koupila dnes na ulici v Liberci a moc mi chutnali :-) Tak jsem se koukla na váš web a tam vidím obchod, tak jsem hned chtěla nějaké objednat... Měla bych zájem třeba tak o 10 balíčků. Děkuju :-)

Monika


-----------------------
A o pár dní později napsala:

12.10.2012

Přeji krásný den,

chci poděkovat za velmi příjemné překvapení, které mě dnes čekalo doma, když jsem se vrátila z koleje :) 10 balíčků výborných Krišnodvorských kokosek :) také děkuji za brožuru o vegetariánství, hned jdu číst :) Také při první cestě do Prahy navštívím vaši vegetariánskou restauraci..

Jste strašně milý a hodní lidé, vyzařuje z vás tolik pozitivní energie a to je moc krásné a povzbuzující v dnešní době, kdy se pořád každý někam honí a mračí.. Pokud to bude možné, ráda si jednou za čas kokosky objednám. :)

Mějte se krásně.
Monika

P.S.: Studuji VŠ prvním rokem v Liberci a právě tam jsme s kamarádkou na ulici potkali jednoho z vašich lidí, od kterého jsme si koupili kokosky, a tak jsem se k nim dostala, byl strašně moc milý a pořád se usmíval... úplně mezi těmi ostatními lidmi zářil a bylo příjemné s ním mluvit a koukat se na něj.